Onykter och nerkladdad med choklad.

Hej hej hemskt mycket hej mina kära bloggreaders! 

Igår bloggade jag dåligt dvs ingenting. Det var av den enkla anledningen att jag var på öl- och whiskeymässan hela dagen. Mycket trevligt! Det bästa var chokladfontänen som man kunde doppa jordgubbar och marshmellows i samt mojitosen för 30 kr. Farlig kombo. Mycket underlig känsla att vara onykter och nerkladdad med choklad klockan två på dagen. Sjukt härligt dock!

I natt drömde jag för övrigt asbra drömmar. Mumsiga drömmar om den här mannen:



PS. Herreguuuud i himmelen va jag önskar att mina drömmar var foo real. Vilket fantastiskt liv jag skulle ha. Suck..

Hörs sen!

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

jaa.. du kan få honom så tar jag min nya flamma ryan. han är snäll, du hade gillat honom! se gärna den filmen och NJUT

2011-10-02 | 21:05:15
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback