Sigge Fürst har etsat sig fast likt en igel.

Den här sjöng min mor en morgon för mig för längesen. Sen dess blir jag inte av med den. Den har etsat sig fast likt en igel i mitt huvud. VARJE morgon rullas denna avskyvärda melodi upp i mitt huvud. 

Det ska tilläggas att jag har ett jävla morgonhumör. Det finns ingen, och då menar jag INGEN som hatar morgonen så mycket som jag gör. Jag hoppas alla morgonar (morgnar? oklart vad det heter i plural) dör. Varenda morgonjävel.

Jaja, hur som helst, denna låten får mig att tänka på mamma och henne saknar jag. Innerligt. Lilla mamma.



Adjö.

Kommentarer
pj säger:

HAHHAHAHA jag ska ställa mig med min banjo och väcka dig till denna vackra sång på fredag morgon!!!

2011-11-01 | 08:38:56
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback