Stackars mig.

Hej, kära bloggreaaadeeerzzz!

Idag är en sorgens dag. Både för att jag måste plugga hela dagen och för att jag har mens. STACKARS MIG. Ja, det är en obegriplig sorg. 

Hur som haver, har jag lagt upp ett mycket strikt schema för dagen. Exempelvis har jag nu en kort "bloggpaus" och om cirkus en timme har jag en lite längre "matpaus" osv. Min dag är uppdelad likt ett fängelseschema. Det står till och med inskrivet när och hur länge jag ska besöka toaletten.

Det enda som håller mig uppe är att imorgon kommer världens bästa Amelie och hälsar på mig. Herregud i himmelen vilken fantastisk helg vi kommer ha! 



ADJÖÖÖ.

PS. Om en vecka kommer jag återförenas med Pj!! Lycka.

Kommentarer
pj säger:

OM en vecka så är vi.. TILLSAMMANS!!!!

2011-10-27 | 16:08:15
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback