Tack så mycket för skjutet!

Alltså, vänner. Jag kom på en rolig sak jag helt har glömt bort att berätta för er!

I förra veckan var pappan i familjen jag jobbar i lite sen hem. Så för att jag skulle hinna med tåget så körde han mig ner till stationen. Jag ville sen vara trevlig och skicka ett sms för att säga att jag hann med tåget och tacka för skjutsen. 

Smset jag skickade är följande; 
"Jag hann! Tack så mycket för skjutet :)"

Verkligen? VERKLIGEN? Tack för SKJUTET? Jag jobbar alltså som nanny i den här familjen och jag tackar pappan i familjen för skjutet?

Blir så trött på mig själv SÅ. JÄVLA. TYPISKT.

Adjö.

PS. Vill bara förtydliga att INGET skjut eller något annat i "skjut-väg" har utförts. Inte heller några andra liknande ord, som skulle kunna tolkas som något slags skjut har alltså inträffat. 



Kommentarer
Amelie säger:

HAHAHAHA! Jag dör! Vad svarade han?

2011-10-23 | 22:29:52
Bloggadress: http://ledins.blogspot.com
pj säger:

HAHAHHAHAHHA vjaaa vad svarade han??????

2011-10-24 | 14:25:58
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback