Ett styck bildregn.

Hej vänner. Ledsen för dålig uppdatering, jag skyller på sällskap med dåligt inflytande..

Igår var jag, mina syskon och Nina hur som haver på stan. Vi vandrade runt lite, tittade i affärer och åt lunch. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning och hade sen det lite kalasigt på kvällen. Mycket trevligt.

Nu känns det, som alltid efter någon har åkt hem, alldeles tomt och ensamt.. Saknar dem redan :/
MEN nästa helg kommer AMELIE. JAAAA, just det! Ni hörde rätt! Världens bästa Amelie kommer och hälsar på den här gamle räven. OCH helgen efter det åker jag hem och hälsar på min familj, massa kompisar. Då blir det dessutom gekås med världens bästa Petra. OJOJ, vilken helg det kommer bli!

Nu får ni ett litet bildregn från gårdagen och titta på och beundra!








Adjö

Kommentarer
pj säger:

Vad fina bilder!!! Vad skojsigt agt amy-lee kommer, hade velat va med er två:( MEN sen kommer ju du!!!!!! wihihihihih fast vad var det där med att du ska iväg med "Petra" du har väl aldrig kallat mig för petra för? det låter som att du pratar om någon annan. Jag är Pj, och när du säger pj ser jag mig en freaking awesome superhero.. jaa och det känns bara när du säger det. petra känns som en förolämpning.. Petra är inte lika cool och snygg som PJ.. just sayin!;)

2011-10-24 | 14:31:13
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback