Asigt bra dag yao.

Haaaar haft en asbra dag! Eller jaaa, natten var fruktansvärd. Sov så fruktansvärt dåligt tack vare min dumma  såriga hand. Men sen blev ändå dagen riktigt bra :)

Jag började med att äta lunch med bästa Johanna och lilla Propellen, supermysigt. Alltså, Ellen är kanske världshistoriens sötast unge. Vill bara äta upp henne! 

Sen jobbade jag vilket gickväldigt bra. Förutom att lillflickan var lite hängig och blev ledsen för typ... Allt? Slutade med att båda två barn och jag gosade ner oss i soffan med täcke och filt och tittade på Pippi. Ganska mysigt ja!

Här är  Propellen:



Adjö.

Kommentarer
pj säger:

JAG VILL OCKSÅ LEKA MED BARN!!!!

2011-10-05 | 07:33:08
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback