Vill ta med katterna.

Näääää, nu skiter jag i det här. Har skrivit åtta meningar sen klockan 10 imorse. Kanske blir detta första gången sen urminnestider som jag inte lämnar in en tenta i tid. DEN SOM LEVER FÅR SE!

Hur som helst sticker jag och min prickiga tantrullvagn till ICA MAXI nu. Önskar jag kunde ta med mig katterna, ni vet som hundar i koppel. Tror dock inte att det skulle uppskattas av varken Tjockafisen, Mejakatten eller personalen på Maxi.

Kanske kan knöla ner dem i rullvagnen annars?

Ska fila lite på den tanken. 

Adjö.



PS. Tar med mig fantasi-Paul istället. Han kan bära mycket mer än Tjockafisen och Mejakatten. 

PS 2. Han är dessutom snyggare.

Kommentarer
pj säger:

åh sötaste!!!

2011-10-10 | 20:47:45
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback