Att få betalt för att äta en kaka.

Heej mina kära läsare!

Idag är det ett strålande väder i Stockholm, lagom varmt och soligt! Idag har jag redan hunnit gå på jobbmöte med en ny familj som jag hoppas att jag ska jobba med på lite helger framöver. Supertrevlig familj och skitsöta barn, så det bådar gott. De bodde dessutom jättefint, vilket ju onekligen är ett plus. Hoppas jag får jobbet!
Igårkväll jobbade hos en familj som bara behövde hjälp en kväll, så jag va där från cirka 18-22.30. HERREGUD vilka söta barn! Dog typ. Vi lekte, myste och sen nattade jag de små liven. De somnade ganska snabbt och sen fick jag betalt för att dricka kaffe, äta kaka och läsa en bok. Gaaanska gött, jag har typ världens bästa jobb!
Usch, jag är så rastlös nu. Vill göra något skojsigt! Några förslag?

Kommentarer
pj säger:

BLOGGA MER!!!!

2011-09-11 | 08:27:45
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback