Brände lill-handen.

Godkväll vänner!
Idag har jag varit effektiv och duktig minsann. Har handlat, pluggat, fixat lite med Pjs inflyttningspresent, lagat mat, bränt sönder lill-handen samt införskaffat fina mystofflisar.

Herregud i himmelen som jag ska mysa nu. TITTA. SÅ MYSIGT.


Jaaa, jag brände ju handen när jag lagade mat som sagt.. ÅH så dumt. Värmde upp oljan alldeles för varmt innan jag slängde i löken, så oljan bara skvätta rakt upp på lill-handen och frätte sönder den.


Det gör jätteont och det är fruktansvärt synd om mig.

Buhu.




Kommentarer
pj säger:

ja det är det verkligen, och tofflisarna var superfina!!!!:):)

2011-10-01 | 07:09:59
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback