Den evighetslånga jakten på en jävla reklamjävel innehållande barn.


Hej mina kära bloggläsare! Hur står det till? Allt bra hoppas jag? Livet leker?
Jaja, för att återgå till det viktiga i den här bloggen. Alltså jag, såklart. Min dag har bestått av plugg, plugg och lite shopping.

Vi fick i uppgift att till morgondagens lektion att hitta reklam riktat till barn eller reklam innehållande av barn. SÅ jag kollade igenom alla mina modekataloger här hemma, hittade inte ett jota. Letade lite på nätet, hittade INGENTING.
Åkte till Nacka Forum, letade upp en leksaksaffär, bad om att få ett reklamblad. DE HADE INTE ETT ENDA JÄVLA BLAD. Jag gick in på Ica Kvantum, letade efter en Kalle Anka tidning, eftersom det är den enda barntidning jag VET att det finns reklam i. Tidningen va slut. Åkte hem, gick in i den lokala Ica-affären. Den där jävla helvetes lilla Kallejäveln va slut där med. Slutade med att jag köpte en Nalle puh tidning (visste inte ens att det fanns).
Går hem, öppnar tidningen. Inte en enda reklam. Dör lite.

Hittade dock en reklam efter mycket om och men och ett intensivt googlande.
OCH FY FARAO. Tjejen på bilderna är 10 år gammal. 10!!!! Hon är ju för fan bara ett litet, litet barn. Usch, blir ledsen långt in i själen.

ADJÖKEN SA FRÖKEN!

Kommentarer
Helena säger:

ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

2011-09-06 | 09:54:16
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback