Död åt Tengil.

ÖHHHHHH, godjävlamorgon. 
Jag har börjat min dag med att försova mig och missa första föreläsningen.. HATAR DET, hela dagen blir helt off. Känner mig hatiskt. Dessutom drömde jag dumma, hemska drömmar och nu känner jag mig bara helt matt.. 

Ska i alla fall släpa mig iväg till nästa föreläsning och även fixa den där jävla sladdjäveln som jag glömde köpa igår. Hatar att ingen förstår vad jag menar när jag säger sladd. Här heter det "kabel", men ÖHHHHH vem fan bryr sig. Ni fattar väl vad det är jag menar ändå!!! Sluta vara så jävla bajsnödiga. 

Det här kommer uppenbarligen bli en jävla helvetes dag. OCH JAG PALLAR INTE MED DET.


Adjö.

Kommentarer
pj säger:

eh nej! Säger någon kabel så tänker jag på bajs, och vem fan vill köpa bajs? mer SLADD ÅT FOLKET

2011-09-29 | 13:18:30
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback