Ett meddelande till latgenen och onyttighetstarmen.

Latgenen vann inte trots allt. Jag var minsann ute och rastade rumpan!
Men latgenen är sneaky och ger sig verkligen inte så lätt. Den gjorde en undanmanöver och anföll från andra flanken och konspirerade med onyttighetstarmen!!
Den lille jäveln.. Därför äter jag godis nu. Det är helt och hållet latgenen och onyttighetstarmen som genom genialiska och onda planer fått sin vilja igenom.

Men tro inte att slaget är över mina vänner. Nej nej. Så lätt ger jag mig inte. När ni minst anar det kommer jag att hämnas latgen och onyttighetstarm, det ska ni veta! När ni minst anar det.. Vänta bara.
Jag gnuggar mina småhänder och filar på min plan.

Om jag var er skulle jag sova med öga öppet. Man vet aldrig när jag sätter min plan i verket.
Jag har ögonen på er.



webcam to gif

PS. Okej. Min pyjamas är extremt ful och skrynklig. Vi behöver inte påpeka det. Den är mycket väl medveten om sina brister.


Kommentarer
pj säger:

jag lyckades utplåna min lathetsgen, men den lille sneaky bastard konverterade över till onyttighetstarmen. Dubbel trubbel för min del.. Men JAG, Pj the almighty skall ej besegras. Jag skall kämpa tills döden tar mitt sista andetag ifrån mig. Först då kanske jag eventuellt erkänner.. att jag blivit besegrad. Men BARA kanske.. stay tuned

2011-09-26 | 08:42:24
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback