Gosedjurslejonet from hell.

Hej hej hallå mina små bloggiga vänner!
Imorse såg jag något fruktansvärt på väg till skolan. En kvinna i kanske 30 års åldern satt bredvid mig på tunnelbanan och jag noterade snabbt hennes mycket snygga väska. Efter en stunds studerande, identifierade jag väskan. Det var en birkin-bag. En birkin-bag ligger på ett pris kring ca 50 000 - 150 000 för EN väska. Väntetiden på en sådan liten guldklimp ligger på cirkus 4 år för en vanlig dödlig. Denna dam har ju kanske då väntat flera år och sedan pungat (haha kul ord) ut ett par små slantar för denna lilla skapelse. Orättvist tänkte jag.

VET NI VAD JAG SÅG SEN?? Hon hade hängt ett gosedjur från väskan. Alltså ni vet en sån där liten dinglis eller va fan man kallar det, typ som ett mobilsmycke fast på väskan.

ETT DJUR hängde alltså och dinglade från 100 000 kronors väskan. Ett litet lejon hängde där och glodde på mig med sina gosedjursögon. Jag blev genast förbannad. Varför i helvete har hon ett gosedjur på denna vackra skapelse? OCH VARFÖR får ett gosedjur smeka sin gosedjursnäve (hand? tass? Oklart.) över detta mjuka, perfekta läder, MEN inte jag?

Sen stirrade jag på det lilla lejonet och det stirrade så klart tillbaka. Jag såg att det hånlog mot mig, det stirrade mig stint i ögonen och la upp ett litet hånflin. Jag tänkte att det var väl själva fan att detta ska hända just mig, där hänger det där lilla gosedjurslejonet och hånar mig. Det lilla fanskapet. JÄVLA DJURJÄVEL.

Ville skada kvinnan. HUR kan man GÖRA på detta vis mot en birkin-bag? Fy farao.

Kommentarer
Johanna säger:

Fyyyyyy

2011-09-13 | 22:48:44
Bloggadress: http://vackralilladu.blogspot.com
MsSophie säger:

Haha illa, fast alla får göra som de vill. Det är ju ändå hennes birkin ;)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-14 | 12:51:36
Bloggadress: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback