Kommer idag bli den nya Adriana Lima.

Jag känner att jag har gjort ett misstag. Jag har liksom hypat det jag ska göra idag liite för mycket, så nu blir det lite antiklimax att berätta vad jag ska göra idag! Men skitsamma, passar det inte kan ni läsa någon annan mer sansad blogg. Kan vi släppa det nu och gå vidare? Bra.

JOO, idag klockan 4 ska jag minsann fotograferas för svenskt näringsliv!! Jag ska bli top model. YOU WANNA BE OOON TOPPP, NANANANA. Hur som haver, så ska jag fotograferas med en liten flicka, eftersom mitt jobb har blivit intervjuad av svenskt näringsliv och de vill nu ha bilder på en "nanny in action". Så då frågade de mig, och jag tackade ju givetvis ja eftersom det lät spännande.

Ska leka med en tvååring som jag aldrig träffat förut. Hoppas innerligt att hon inte är rädd för mig. Då lär det inte bli några vackra bilder.. Jaja vi får se hur det går! Innan detta ska jag hur som helst försöka införskaffa en sladd till min kamera så jag kan ge er lite riktiga bilder från mitt liv, istället för bara webcam och mobilbilder.

Vad gör jag inte för er... Suck, ni är så krävande.

Nu ska jag äta en macka, återkommer kanske med en bild på looken jag ska ha på fotograferingen sen. (Känner mig redan som en superstjärnmodel.)



Kommentarer
pj säger:

jag har bloggat en gång i tiden om att jag tycker du är lik henne.. I say it again: Great minds think alike

2011-09-28 | 20:22:03
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback