Leonardo är hot stuff.

Alltså, vänner. Nu ska jag berätta om min första kärlek!! När jag va liten tittade jag och min bror alltid på teenage mutant ninja turtles och jag föll hejdlöst för en av turtelsarna (?). Leonardo, den blå ninjan föll mig i smaken och jag äääälskade honom.




Mest för att han hade den "bästa rösten" och de "tuffaste vapnen". Nu får ni ju tänka på att jag var typ 4 år gammal, idag hade jag antagligen sagt "sexigaste rösten" och "snyggast kropp". SE hur jag har utvecklats som människa under 18 års tid!
Än idag sprätter det till lite i lill-byxan när jag ser honom. Nä, usch. Känner nu att inte ens jag kommer undan med att tycka en ninja turtle är sexig. 

Hur som haver, så tyckte jag han va fantastisk! För övrigt minns jag än idag hela intro låten. FANTASTISKT INTRO!

PS. Sista meningen i videon är bäst; TURTLEPOWER!




Adjö.

Kommentarer
pj säger:

nej, det kommer du inte undan med. som 4 åring ja, 22 åring, nej

2011-09-29 | 08:16:10
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Gaymasen säger:

Hot stuff, haha. Älskade Turtles-TV-spelet. ^^



Och ja vad vore en bloggvideo utan effekter ;-)

2011-09-30 | 11:48:35
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback