Lilla fjäril akta dig, akta dig, akta dig.

Tidsinställer detta extremt intressanta blogginlägg, så just nu leker jag antagligen med två styck barn i Saltsjöbaden. Efter skolan idag tog jag vägen inom Åhlens och köpte mig en kalender. Som jag gör varje år, inget år använder jag kalendern. MEN den ska ändå införskaffas.

Hur som helst, så köpte jag en fin med fjääärilar på och denna gången mååste jag skriva i den. För nu har jag så mycket olika tider som ändras hela tiden från vecka till vecka. Skola, två olika familjer som jag jobbar hos osv. FULLT UPP alltså. Därför ska jag tvinga mig själv att använda min lilla kalender denna gången. Jag ska i alla fall göra mitt bästaste.
Såhär fin är den i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback