MAMI!!

Hej, hej hemskt mycket hej! Som min kära moder hade sagt om hon hade varit här. OCH VET NI?!? Hon kommer och hälsar på mig och min bror imorgon. Vilken lycka! Har verkligen saknat ett päron eller två, så det ska bli supermysigt. 

Jaha, vad har annars hänt idag undrar ni nu kanske? Jaaa, det gör ni. Jo, jag hade en riktigt krånglig dag på jobbet idag. Glömde nycklar, tog nästan sönder vagnen, slog i min tå jättehårt. Det ena barnet va supertrött och ville inte göra någonting förutom att panikgråta och slåss. Det andra barnet, ville endast lyssna på björnen sover och bada i vasken i tre timmar eftersom jag dum som jag är sjöng den för henne på vägen hem och sen lät henne hjälpa mig diska. Ville gråta när jag traskade mot dörren, MEN då kom lillaste sötnosen och pussade mig på kinden och log sitt sötaste leende. Då var allt frid och fröjd igen och jag traskade nöjd mot tåget. 

Nu är jag dock gaanska trött, så nu ska jag halsa en kopp kaffe och gosa ner mig i soffan. Kanske återkommer jag med några kloka tankar senare, eller så gör jag inte det. Tänker osökt på den gammla dängan, SÄG INTE NEEEEJ, SÄG KAAANSKE, KANSKE, KAAAANSKKKKEEE.

HERRÅ!

Kommentarer
pj säger:

åhhhh älska barn!!!!

2011-09-14 | 21:22:00
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback