Min helg liksom.

God morgon mina små duvor! Allt bra? Gött!
Jag har haft en så fantastiskt rolig helg! I fredes var jag ute och kalasade och herregud va jag dansade. Jag lät min små dansben sprätta för fulla muggar, likt en vilde slängde jag mig runt på dansgolvet. GUD va roligt jag och lilla Hanna hade det :)

Igår var Hanna hemma hos mig och vi åt sallad och massa chips och godis. Åh jag är så glad att jag redan har funnit en så härlig vän i Stockholm. Fina Hanna!



Idag ska jag skriva ett uns tenta, springa en runda och sen bara lata mig! Skönt dag :)


Kommentarer
pj säger:

åh vilken toppenhelg! haha älskar att du skrev "vi åt sallad chips och dipp" blir ju plus minus noll då! Härligt att höra att du rockar loss i stora staden också;) jag håller ställningarna här

2011-09-25 | 14:38:08
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback