Morgon ur Tjockafisens synvinkel.

Ungefär såhär ser det ut varje morgon när Tjockafisen vaknar till liv på morgonkvisten. Han är extremt morgonpigg och vill helst gå upp cirkus halv fem varje morgon, jag behöver väl knappast tillägga vad jag anser om den saken. 




Han vill också meddela att han kräver en sånhäringa pandadräkt, som han kan glida omkring i här hemma. Bloggpresent, födelsedagspresent eller julklapp, han bryr sig inte. Men han MÅSTE ha den, han har sådan extrama cravingzzzz. Fixar ni? Bra.

*

Tjockafisen önsker er en god morgon.

Kommentarer
Amelie säger:

Åh fina tjockafisen! Jag vill också ha en sån luddig mage :(

2011-09-23 | 11:45:06
Gaymasen säger:

Haha gu' så söt! :)



Och nu ligger du på plus! Tack. Love my shoes. ^^

2011-09-23 | 19:35:44
Bloggadress: http://gaymasen.se
pj säger:

något säger mig att tjockafisen inte alls vill ha något form av klädesplagg på sig.. hmm wonder why!

2011-09-24 | 09:57:32
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback