Mys med skräckis, tacos och supertighta jeans.

Igår kväll tog jag och min stjärt först buss, sen tunnelbana, sen buss igen till Hanna på Tyresö. Väl dar lagade vi lite tacos, åt tacos, åt marängsviss och drack ett glas vin. Mycket trevligt!

Jag hade för övrigt på mig mina allra tightaste jeans, ni vet såna jeans så det ser ut som rumpan liksom är gjuten i betong, ingenting dallrar eller lever rövare i de jeansen. Hur som helst, det fick ju inte plats mat i magen i de jeansen, så jag fick låna ett par mysbyxor av Hanna som tillät stjärten och magen att fladdra fritt. Väldigt skönt!

En sak som är konstig är att här anser man inte en timmes resväg som lång tid att resa. Det tar alltså en timme för mig att åka till Hanna, hade någon sagt att det skulle ta en timme att åka till en vän när jag bodde i Halmstad hade jag tyckt att det va aaaaslåååång tid, men inte här. Här tycker jag att en timme är helt rimligt. Underligt!
Såhär såg jag ut igår för övrigt


Och ett sånt här fint halsband har jag köpt. Om ni inte ser så är det ett litet timglas, med riktigt sand i så man kan vända på det och så. Jag åkte faktiskt i en och en halv timme dit och en och en halv timme hem för att köpa det halsbandet. Så gillar ni det inte, så baahh meh FUCK YOU råå.

Smell you later!

Kommentarer
Johanna säger:

Inte EN enda kommentar på ett sådant fint inlägg och tunnelbana, stjärt och vin. Så det var väl givet att just Jag skulle kommentera!

Älskar ditt sätt att fladdra! Puss på dif

2011-09-04 | 07:00:36
Bloggadress: http://Vackralilladu.blogspot.com
pj säger:

mkt fint halsband!!!1 vilken skräckis blev det??

2011-09-04 | 17:28:36
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback