Nej, jag är inte narkoman, bara dum i huvudet.

Eh jo men då va jag hemma från dagens arbete. Det har gått fint, bättre än väntat! Fööörutom följande lilla incident.

Jo jag skulle ju hämta de små liven från dagis första gången själv idag. Hade en lätt huvudvärk upptäckte jag på vägen dit, så jag proppade i mig en värktablett. Bra så tänkte jag.
Vandrade bort till dagiset, mötte en dagisfröken precis vid grinden. Hon ler stort och jag tänker att nu ska jag minsann imponera med mina fantastiska peopleskills. Hon tittar på min svarta tröja och påpekar att jag har vitt pulver över HELA tröjan (antagligen har en tablett ur värktablettskartan varit sönder och fallit ner i ett vitt täcke över min tröja). Jag tittar ner, ser att det ser ut som knark. Jag får panik och tänker att hon nu tror att jag är narkoman.

Istället för att bara le ursäktande och torka bort det vita pulvret, så gör jag kanske det absolut trögaste jag gjort någonsin. Jag utbrister: "JAG KNARKAR INTE!!" sen lägger jag upp det obehagligaste skrattet i mannaminne. Jag ryser när jag tänker på mitt psykopatiska skratt. Jag skrattar liksom lite som att jag är en galning med diverse bokstavskombinationer. Jag liksom lutar huvudet lätt bakåt och vrålar ut mitt skratt. Typ HAHAHAHHAAAAAAAAAAA. Hon tittar på mig och ser på riktigt orolig ut men säger ingenting, då blir jag ännu mer nervös och slänger ur mig ett panikslaget: "Jaa, alltså jag är inte narkoman." ALLDELES för högt och skrattar samma galna skratt igen. Nu ser hon lite irriterad ut och säger "jaha, ja. Det va ju skönt att höra". Jag står kvar och dör.

Alltså, va fan är det för fel på mig? Jag befinner mig på ett dagis, i full fart att hämta två små barn som inte är mina, och  får efter två sekunder en av dagisfröknarna att tro att jag är narkoman. SÅ. JÄVLA. DUM. I. HUVUDET.

ÖÖÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer
Johanna säger:

Jag vet att det inte är något att skratta åt men jag skrattar lite inombords ändå. BÄttre att vara ärlig!

Hur artade detta sig sedan, berättade du för föräldrarna?

Puss på dig vännen

2011-09-07 | 21:21:00
Bloggadress: http://vackralilladu.blogspot.com
Juliaa säger:

Haha äh, skratta på du. Jag skrattar också lite, eller hade i alla fall det om det va någon annan ^^ Nää, jag förklarade hela historien för en annan dagisfröken som en rolig historia, och sa att jag givetvis skojade. Så det är nog lugnt :) PUSS

2011-09-07 | 21:33:35
Bloggadress: http://youaintseennothingyet.blogg.se/
Anonym säger:

hahahahah åååh skit jag dör!

Jag vet att man inte ska skratta här men det var så klockrent! Jag hade kunnat gjort precis desamma!;)

2011-09-07 | 23:45:40
saralovisa säger:

Eh, hum..

se bara på hur jag skrev "Skit jag dör".



Jo justem det hade lika gärna kunnat vara jag som försökt avvärja misstankarna på att jag knarkar;)

2011-09-07 | 23:46:32
Bloggadress: http://saralovisa.webblogg.se/
Helena säger:

ska vi följa varandra på bloglovin? Kramar

2011-09-08 | 08:57:31
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/
pj säger:

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

2011-09-08 | 11:28:22
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback