PAUZ

Hej hej hej hej hallå SVERIGEE! Nu är jag tillbaka. Better, faster, stronger. "Naah, naaah that don't kill me can only make me stronger. Let's get lost tonight, you can be my black Kate Moss tonight." osv. Ja ni vet väl vilken låt antar jag? Annars kan ni get the hell away from my blogg. Ok? GÖTT!!

Nu har lilla Mamma åkt hem och det har även Amelie. Ja, just det! Hon va också här en snabbis, och ohhh så underbart att få se hennes lilla söta fejs igen! Vi åt lunch, fikade, shoppade och sen åt vi middag med delar av hennes klass på Vapiano. Mycket trevligt! Sen avslutade vi kvällen med ett glas vin. Fantastiskt skönt att få prata av sig lite!

Har även införskaffat ett par kalasigt fina skor. OJOJ så snygg jag blir i dem. Det är nästan oförskämt. Borde nästan rodna av min egen skönhet. MEEEEEEEEEEN jag jobbar inte så. Ska visa skorna sen, I PROMIZE. Nu blir det lite plugg innan Idol samt Hemmafruarna. Måndag är ju helt enkelt den bästa tv-dagen.

SMELL YOU LATER!!

Kommentarer
pj säger:

det är också ett problem jag har, fast jag blir mer tårögd av min egen skönhet.

2011-09-20 | 07:45:39
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback