PUSS PÅ ER DÅÅ

Alltså, är hemkommen från jobb nu! Var så inte pepp på att jobba idag. Förra jobbdagen var tung och jag har fortfarande problem med rösten och jaaa allt kändes bara jobbigt och tråkigt. Så jag var förbered på det värsta. MEN så hade jag helt klart den bästa jobbdagen någonsin!! Allt gick vägen, inget barn grät eller skrek eller bråkade. De var bara söta, underbara och roliga båda två. ÅH vad jag tycker om de små liven!

Sammanfattningsvis får denna dagen båda mina små-tummar upp!! För att demonstrera min glädje över denna braiga dag så får ni en slängkyss av mig. FRÅN MIG TILL DIG!

PS. Lägg ej märke till mitt white-trashiga-halv-avskavda-nackelack. Okej? Bra.


Ni får denna fina bild på köpet. ENBART för att jag är så glad. Titta och njut mina vänner!


Kommentarer
pj säger:

vad gör du på sista bilden? det ser ut som att du försöker strypa dig själv:(

2011-09-22 | 07:58:39
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback