The freaking list.

Nu ska jag svara på en såndäringa töntig lista som alla bloggare brukar svara på! Har hon verkligen inget bättre för sig, tänker du säkert nu. Nej, jag har inget bättre för mig klockan 8 en lördag kväll. Varför inte undrar du? För att jag inte har något liv. Så håll käften nu så jag kan svara på frågorna.

• BRUKAR DU KOMMA I TID?
Jag har alltid varit en extrem tidsoptimist men anstränger mig verkligen för att komma i tid nu för tiden. Så ja, svarar jag då.

• HAR DU BRA KONDITION?
Nja, när jag springer känns det som att jag har bra kondition, men å andra sidan kan jag inte gå upp för mer en ett trapsteg för att bli anfådd. Oklart, svarar jag.

• NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Av mig själv i morse.

• HUR KÄNNER DU DIG NU?
Extremt mätt på chips, kaffe och Ramlösa. Så ganska bra, alltså.

• VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Lila och svaaart.

• KAN DU LAGA MAT?
Jaa, jag är väl ingen Gordon Ramsay men jag kan väl liite i alla fall.

• VAD PLUGGAR DU?
Socialpsykologiska programmet, denna terminen är det barn och ungdomsvetenskap.

• BLIR DU BRA PÅ KORT?
Ibland helt okej, ibland ser det ut som jag bär på något slags handikapp.

• NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Hmm, i Tisdes för att jag va ledsen.

• VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Nääääh, jag gråter ju hela tiden. Riktigt liten lipsill är ja!

• HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Öh ja!! Mycket bra!

• DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Kaffe. SÅ. JÄVLA. DUM. FRÅGA.

• ÄR DU NYTTIG?
Inte just nu, hehehe eftersom jag precis skrev att jag är asmätt på chips? Men ibland så visar nyttighets-tarmen sitt fula nylle.

• HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Hahaha jaaa. Sen jag va 16 har jag alltid haft jobb.

• ÄR DU BLYG?
När jag var liten var jag väldigt blyg. Nuu not so much.

• VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
09.30 tyypissh.

• HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Typ inget. Två glas vin och jag är glad i hatten.

• HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej. Usch.

• JAG SOVER?
Vad är det för jävla fråga? Vadå jag sover? I min säng? För lite? FATTAR INTE FRÅGAN. Vägrar svara

• VAD SA DU SENAST?
"ahmen va fan", eftersom jag inte förstod förra frågan.

• VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nope.

• VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Någon av mina fina vänner,mamma eller pappa. Beroende på vad det handlar om.

• VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
En till mage. En chips mage. 

• HAR DU SNYGGA SKOR?
Öh ja?

• VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
"Kooooommm fiiiiisssseeeeeeeen" Sen tvingade jag honom att vara lilla skeden.

• HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
Ja.

• HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
Tjockafisen och Meja.

• HAR DU KÖRKORT?
Nää.

• ÄR DU ENSAM NU?
I rummet? Ja. I lägenheten? Nej.

• VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Hmmm, är ju bara imorgon kvar? Inte så mycket. Mitt kaffe imorgon på morgonen kanske. Men gud va sorgligt.

Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! säger:

Hej fina du! :) Var gärna med och tävla om en personlig almanacka hos mig!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Ursäktar om du inte vill ha såna här kommentarer. <3

2011-09-03 | 23:40:51
Bloggadress: http://adaras.se
Johanna säger:

Älskart

2011-09-04 | 07:05:36
Bloggadress: http://Vackralilladu.blogspot.com
pj säger:

åh rolig lista den vill jag med göra snart!!

2011-09-04 | 16:48:51
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback