Tlött.

Är trött, jättetrött. Sov dåligt inatt, delvis eftersom jag drömde att jag och killarna i Vampire Diaries ägde ett rymdskepp och slogs med diverse rymdmonster, delvis av andra mindre underhållande anledningar som inte behöver tas upp i lilla bloggen. Jaja, nu halsar jag litervis med kaffe i alla fall och försöker återta min plats ibland de levande. Går... sådär. Ibland är livet bra jobbigt alltså, tur att det är bra jävla fantastiskt ibland så att det väger upp lite.

Återkommer när livslusten åter rinner i mina ådror.

Bjuder på en bild så länge, från en annan morgon! Gillar att jag ser spritt språngande galen ut, det ger mitt ansikte karaktär anser jag.

Kommentarer
petra säger:

ATT det gör!

2011-09-03 | 08:44:31
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback