Tommy i Pippi Långstrump är sjuk i huvudet.

Hej och hopp! Jag äro hemkommen från dagens arbete och har haft en riktigt bra dag, lite gråt var det på vägen hem eftersom jag inte, förvånande nog, kunde trolla fram vatten till en törstig liten kille. Men annars gick det bra!

Mysigaste idag var när jag och lillflickan låg i soffan och kollade på pippi långstrump. Det är typ en av de bästa grejerna med mitt jobb, jag får betalt för att mysa med en liten lintott samtidigt som jag tittar på film. Ganska bra!

Hur som haver, jag älskar Pippi. Hon är fantastisk. Men Tommy, det är något obehagligt med honom.
Framförallt har han det obehagligaste skrattet i världshistorien. Det är ett vildsint skratt han besitter. Man ser tydligt att det är en galning vi har att göra med. Det är inte bara hur hans lilla ansikte förvrids när han skrattar, utan det är även själva ljudet han utstöter i sig. Det är ett ljud som påminner om ett vilt djur, kanske en hyena eller någon slags skrattmås. Eventuellt en hybrid mellan de båda. 

Han skratt gör hur som helst att min hjärta fryser till is. Jag kan riktigt känna hur min själ krackelerar och faller samman i en liten askhög. Det gör ont ända in i benmärgen när han vrålar ut sin "glädje". Fruktansvärt obehagligt.
Jag kommer aldrig bli den jag var innan jag gjorde denna upptäckt. Aldrig.

Se och hör själva. Ta er tid och titta på båda. Det kommer förändra ditt liv.




Kommentarer
pj säger:

HAHAHAHAHAHHAHAH jag och paula kollar asofta på den översta videon när vi behöver skratta! HAHAHHA

2011-09-27 | 08:22:21
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Karolin säger:

haha :D

2011-09-27 | 11:28:38
Bloggadress: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback