Liten ekorre matar mig med ekollon.

Kära bloggreaders!!
Dagen blev inte direkt bättre.. Om vi säger så. Det har varit en sån dag ni vet där ALLTING blir fel. Jag går in i folk, snubblar, välter och tacklar diverse saker inklusive människor och djur. Allt jag säger blir fel. Ingen gillar mig och jag gillar ingen. Ger folk onda blickar och får onda blickar tillbaka. DUMMA DAG. 

Jag vill gå runt och le, vara glad och snygg. Idag kände jag mig ful, elak och bitter. Ful, elak och bitter doesn't suit me.
Tänkte springa en sväng och göra av med lite ilska, men avstod av rädsla för följande anledningar;
1. Bryta ett eller alla ben i kroppen.
2. Springa vilse, inte hitta hem, få sova på en sten, tillslut bli räddad av en liten, liten ekorre som matar mig med lite ekollon och sen följer mig hem i morgondiset.
3. Springa ihjäl någon/något. Djur, människa eller växt.
4. Dö av utmattning. Bli uppäten av en förvildad hund.

Ger upp, går och lägger mig och hoppas på en bättre morgon dag. Ungefär såhär:
Imooorgon eeee eeen annnnaannnn daaag, tiiiiden eeee som etttt timglaaas ii miiin hand. Sekundeeeer och miiinuterrr blir till åååårrrr!!



PS. Blir till och med arg på den här timida lilla mannen Christer Björkman. Vad är det för jävla skitmusik han gör va? Usch.

Adjö.





Kommentarer
pj säger:

tur att kaffe finns.. för som sagt: man blir glad av kaffe! Och nej du har rätt, bitter ful och allt det passar varken dig eller mig. Vi får helt enkelt hålla oss inne när vi blir sånna, jag menar.. tänk på alla stackars människor som ser upp till oss. Vad ska dom ta vägen om dom ser oss ur form? Nejnej det går inte

2011-09-30 | 08:46:33
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Karolin säger:

Åh det är så jobbigt när man har sånna oturs dagar! :P Allt händer verkligen på en och samma gång..

2011-09-30 | 09:55:48
Bloggadress: http://www.karoliiineo.spotlife.se
Josse säger:

Jag hatar sånna dagar, dom kommer alltid på tillfälle..haha!



Jag har alldeles nyss startat en blogg i och med att jag ska flytta till USA och plugga fashion design and merchandising 4år.. Kolla gärn :)

2011-09-30 | 10:39:51
Bloggadress: http://welcometothebigcity.blogg.se/
Ellen säger:

Off topic!

Hej, tänkte fråga dig om vill hjälpa mig och rösta på mig här: http://nelly.com/se/libresse/b3182e03-349e-4587-b064-776ba1d53209



(Gå in på länken och klicka på den stora knappen "rösta", klart!)

Skulle betyda jätte mycket för mig! Du får gärna dela den till dina vänner också.. Sista dagen att rösta är idag!!



Hoppas jag inte stör, MVH Ellen :)

2011-09-30 | 11:37:05
Bloggadress: http://ellensw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback