Hetsar upp mig.

Hej hej vänner.

Jag har nu installerat om blogg.se-appen tre gånger i rad och lyckas nu (förhoppningsvis) uppdatera min blogg genom mobilen. Det går dock fortfarande inte att lägga in bilder, så ni får använda er fantasi helt enkelt!

Alltså, jag är så jävla förbannad idag. Lite på världen, lite på diverse människor och mycket på redovisningen som vi ska ha imorgon. Blir så trött på att den är så dålig och att vi har slarvat så förbannat. Hade jag haft en dator hade jag skrivit om den själv, bums bastu! Men nu har jag inte det, så därför sitter jag istället och mumlar okvädesord och hytter med min lilla näve.

Åh, vänner, giv mig styrka. Amen osv osv.

Adjö.


Kommentarer
Amelie säger:

Kommer gå finemang på redovisningen! Säg till om någon är dum så kommer jag och nitar dem med lill-näven!

2012-04-10 | 07:15:45
pj säger:

Du är bäst så din redovisning kommer gå GALANT. du är så duktig lilla du!

2012-04-10 | 11:16:39
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback