Likt en liten rundlagd säl.

Halli hallå mina små fluffiga vänner!
Alltså. Det har faktiskt hänt lite roliga saker i mitt liv sen vi hördes sist. Ursäkta? Jojomän, det är sant. Jag skulle aldrig lura er............ Aldrig..........

HUUUUR som haver så ska jag och världens bästa PJ åka till Kreta! OM TVÅ VECKOR OCH SEX DAGAR. Herregud.
Jag tror inte ni förstår min lycka. NI FÖRSTÅR INTE MIN LYCKA.

TRE saker jag ska göra under min vecka på Kreta:

1. Jag ska befinna mig minst 50 % av tiden nedsänkt i vatten. Jag ska plaska runt likt en liten rundlagd säl i poolen/stranden så ofta jag bara kan.

2. Jag ska göra PJs liv till ett helvete (Om ditt namn är PJ, läs: himmel), i två delar:
Del ett: Mina korta små armar kommer konstant flappa omkring runt min kropp i ett vecko-långt försök att skvätta vatten på en (antar jag) irriterad Petra.
Del två: Jag ska tvinga henne att lyssna på all kuriosa jag har googlat (mitt andra namn är inte google utan anledning) fram om Kreta, om Grekland, om hotellet, om fritidsresor, om den grekiska kulturen osv osv.
Jag ska också börja varje kuriosa-utbrott med att sätta upp lill-fingret mitt i luften och utbrista "fun fact!"

3. Jag ska se ALLT. Mina ben kommer vildsint klappra omkring på de steniga grekiska gatorna i ett desperat försök att uppleva HELA Kreta på en vecka. INGEN sten skall vara orörd av mina fötter!!!




Adjö.

Kommentarer
pj säger:

"fun fact" ÄLSKAR DET!!!!

2012-04-13 | 22:55:13
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Lollsos säger:

Åk på en dagsutflykt till Elafonissi på Kreta - så vackert! :)

2012-04-16 | 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback