Överraskningar.


Vänner. Har tänkt skitmycket på det där med att bli överraskad. Jag har nog aldrig blivit det tror jag? Eller jo, nu kom jag på en gång när Pj inte berättade att hon va hemma från Norge och så helt plötsligt stod hon där! Det va härligt, kunde dock varit härligare om jag kunde radera bort lite andra människor från det minnet.

JAJA, hur som haver! Jag började tänka på det eftersom Kenzas vänner överraskade henne med jättekalajs igår. Fatta vilket jävla projekt det måste ha varit! Sjukt jobbigt att hålla hemligt liksom.

NOG OM DET. Sket i pluggandet (överraskande va?) och lekte med Pj istället. Bra val känner jag.
Herregud, älskar den lilla damen så att det gör ont. ONT.



Hur snygg? Sjukt snygg.

Adjöööö.

PS. Pj, skulle du för en sekund glömma av hur fantastisk du är kan du ju läsa det HÄR och minnas!

Kommentarer
pj säger:

Åh vad du är bäst!!! finazte bebizen=)=)=)

2012-04-23 | 11:50:45
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback