Typ oerhört okladdig och lågmäld.


Igår var Amylee och hälsade på mig i min batcave. Vi åt middag och drack vin. TREVLIGT!
Amelie sa dock en sak som liksom har etsat sig fast i min hjärna. Hon sa att jag skulle vara svinjobbig om jag var påverkad av droger. VAD MENAS?

Jag hade alltså varit en asdålig narkoman. Hon menade att jag skulle bli stirrig, högljud och närgången. Typ vilja kladda och knåda på alla runt omkring mig. Hatar ju närgånga människor................. Skulle tydligen också säga "kloka" sanningar om saker jag inte vet något om (inser att det är lite det min blogg går ut på, men vill inte nysta i det jävla ormboet, så vi låtsas inte som det).


Personligen tror jag att hade varit en asbra narkoman. Perfekt. På alla sätt och vis. Typ oerhört okladdig och lågmäld. Tystlåten osv


Kommentarer
Amelie säger:

HAHAHA du vet att jag har rätt!!

2012-04-13 | 18:38:50
pj säger:

hahahhaha åhhh jag hade älskat dig ändå!!!

2012-04-13 | 21:59:41
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback