En miljon. I enhörningar.

Svarar på frågor. Läs och glädjs.

1. Var är din mobiltelefon? 

 På naturens egna hylla. Alltså på brösten. 

2. Var är din andra hälft?

 Är det en kuggis? Pass.

3. Ditt hår? 

Just nu i en knut på mitt huvud, tänk lilla my. I största allmänhet är det lockigt på ena sidan och rakt på andra. Nature fucked up när det konstruerade mitt hår

4. Ditt humör?

 Bra. Mätt på scones och kaffe. Nöjd och tjock skulle man kunna sammanfatta det som!

5. Din dagsplan?

Jaa alltså jag har bakat scones, pratat med Amy-lee i telefon, googlat bilder på golfare och stalkat folk på nätet. Bara viktiga saker alltså

6. Det bästa du vet? 

 Mens!! Nej, skoja ba. Hm, mina vänner, min familj, mina katter och kaffe. 

7. Din dröm i natt? 

Jag drömde att jag åkte båt och hade mustasch. Ja, mina drömmar är oerhört djupa och meningsfulla.

8. Ditt livsmål? 

Att vara en så bra människa jag bara kan. Och bli rik. Och ha en skitsnygg man. Och skitsnygga barn. Och ett skitfint hus, Inget extravagant sådär.

9. Rummet du är i?

 Jag har ju bara ett rum? Såattteee, vardagsrum/kök/sovrum/hall. Men ligger i soffan likt en strandad val om det va det du undrade över.

10. Din hobby?

Golfa! Nää, just det. Det va Amelies nya hobby. Min är att bygga torn av mjölkpaket. 

11. Din skräck? 

 Äh, ja vet inte. Orkar inte tänka på skräck idag. Jag är glad! Kan jag få vara det?  Är det så mycket begärt?

12. Var vill du vara om sex år? 

 Bo i Sthlm, jobba med ett jobb som inte gör att jag vill skjuta huvudet av mig och vara lycklig-ish.

13. Var var du igår kväll? 

 Hos Pj och fick middag serverad, fick presenter och skrattade så att jag grät. Jag har det bra jag!

14. Vad är du inte? 

 Sansad.

15. En sak du önskar dig? 

En? Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... En miljon. I enhörningar.


Kommentarer
pj säger:

men alltså... gårdagen var helt sinnes jävla mega jävla underbar!!!

Svar: Det var typ världens bästa kväll!!!!
Julia

2012-08-13 | 19:08:33
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback