Han duschar.

DEL 2.

16. Var växte du upp?
 

 I Kvibille, i vårt gula lilla hus. <3

17. Det senaste du gjorde? 

 Drack min sjunde kopp kaffe idag. Försöker arbeta fram ett magsår innan dagen är över.

18. Dina kläder?

 Jeanshorts, bh och sockar med mustascher på (present av Pj, såklart).

19. Din tv? 

 Är trasig? Vad är din poäng?

20. Ditt/dina husdjur? 

 Mejakatten sover på min högra arm vilket gör att jag får skriva med vänstern. En utmaning skulle man kunna säga. Milo sitter mitt i min säng och stirrar upp i taket och mjauar. Oklart på vad.

21. Din dator? 

 Är i mitt knä? Eller vadå? Förstår inte frågan?

22. Din bästa ägodel? 

DATORN <3 

23. Saknar någon? 

 Mjeeeh, det skulle väl vara fantasi-Paul då. Han duschar. 

24. Din bil? 

 Alltså, jag är en jävel på att cykla.

25. Något du inte har på dig? 

.Hatt?

26. Favoritaffär?

 Alla som har snygga kläder/skor/väskor/acc.

27. Din sommar? 

 Mjeeehhh, den blir snart bättre eftersom jag ska till Sthlm <3

28. Älskar någon? 

 MÅNGA. Men ingen älskar mig :(:(:(:( SKOJAH BAH. Alla älskar mig.

29. Favoritfärg? 

 Lila. OCH BAJSBRUN HEHEHEHE. Nä, inte bajsbrun.

30. När skrattade du senast? 

 För några timmar sen, åt Amelies golfar-ambitioner. HAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
pj säger:

det var ett tag sen jag hörde något om paul, allt bra med honom?

Svar: Jodå, jag är dock inne på mörkare breddgrader för tillfället, om du förstår vad jag menar ^^ Tack vare Mr Chocolate!
Julia

2012-08-13 | 19:10:32
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se
Rebecca säger:

Jaha, saknade du inte mig alldeles nyss?!? Va?!?

Svar: Jag saknar ALLTID dig!
Julia

2012-08-13 | 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback