Kan du inte bara förstå att karma will fuck you up?

Häj vänner.
Jag känner att ni och jag måste ha ett litet snack.
Har återigen fått ett mail som inte var speciellt gullig.
Jag VEEEET att jag borde skita i det, men det tänker jag fan inte göra. Jag kommer aldrig ge mig i den här frågan. 


Jag är så jävla trött på människor som BARA tänker på sig själva. Ingen annan är av betydelse. SLUTA tro att ni kan bete er hur som helst mot andra och bara komma undan med det. Det är självklart att man ska värna om sig själv. Men det betyder väl inte att man måste behandla alla andra som skit?
Och det gäller verkligen inte bara människor som skriver elaka saker i mail...........
Det gäller själviska människor överlag.

Kan du inte bara förstå att karma will fuck you up? All din jävla elakhet, själviskhet och brist på ens ett uns av själ. Allt kommer komma ikapp dig. Det kommer äta upp dig innifrån och innan du vet ordet av så kommer alla veta vilken liten, sorglig och osäker människa du egentligen är.

Jag säger inte att jag är perfekt. Jag säger bara att jag aldrig skulle behandla någon människa illa med flit. Någonsin. 

Jag säger som Pink jag:

I will do what I please, anything that I want.

I will breathe, I will breathe, I won't worry at all.
You will pay for your sins, you'll be sorry my dear.
All the lies, all the why's, will all be crystal clear.

Adjöken.

Kommentarer
pj säger:

va?? vadå för mail? SÄG!

2012-08-22 | 08:28:34
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback