Min morgon i rörliga bilder.


Vänner. Från gårdagens lycka till dagens jävla misär skulle man kunna sammanfatta min natt som. Jag tillbringade den med att drömma diverse mardrömmar. Det ena värre än den andra. Verkliga as fuck också. Såklart.

Vaknade och kände mig såhär:


Gick in på Facebook, sökands efter tröst. Upptäckte att fb har ändrat min profil till tidslinjen. Det är för fan djävulens jävla påfund, tidslinjen. JAG VILL INTE HA TIDSLINJEN. Fatta det jävla skitfacebook.
Då kände jag mig såhär:



Tidslinjen uppdagade också massa äckliga minnen och äckliga människor. Vilket inte gjorde mitt humör mer sprudlande direkt.
Då kände jag först såhär:


Sen såhär:



Åh. Ska dock rycka upp mig nu eftersom jag ska träffa världens sötaste lilla Becca och vi ska baka scones!!
Inför det känner jag såhär:


Adjö.

Kommentarer
pj säger:

LOVE YOU BEBIS!!!! Alltid och hela tiden. Vilket är samma sak.. fast alltså.. ja jag älskar dig! always love

2012-08-15 | 23:22:05
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback