Mycket som är oklart efter ett par glas vin.


HALLÅ DÄÄÄR!

Hur är läget? Ursäkta? Nä, det gör jag väl inte. Bryr mig alltså. Inte jättemycket i alla fall.
Jag är mest intresserad av mig själv. Varför skulle jag annars ha en blogg om mig? Om jag va SUPERintresserad av er skulle jag väl ha en blogg som handlade om era sorgliga små liv?

Jaja, NOG OM ER! 
Idag har jag jobbat! Som en liten dåre.......... Heheheheh. Nä.
Oklart varför jag fann det underhållande. Men så är det också mycket som är oklart efter ett par glas vin. 

Något annat som är oklart är den röda tråden i detta inlägg. Det är mer en svagt rosa färgad tråd skulle jag mena. 
Jaja, efter jobbet så lagade jag mat och sen sprang jag en runda. 

Jag belönade mig sen med ett (läs två) glas vin. Varsågod Julia. Du får vin för att du är så bra. Och smart. Och blygsam. Och för att du missbrukar användandet av punkter i dina blogginlägg.

Här får ni en bild på mig från några veckor sedan, där jag har på mig mina fina oranga småbyxor. 

Adjö.


Kommentarer
Lena säger:

Småbyxor... När jag var liten var det synonymt med trosor! ;D

2012-08-18 | 23:01:41
pj säger:

DET VAR DEN DAGEN VI TRÄFFADES OCH ÅT GLASS!!!!! yaaaaay du är perfekt

2012-08-18 | 23:51:09
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback