Bästa Pj.

Alltså, vänner. Jag orkar inte skriva. Jag orkar knappt finnas till för tillfället, för jag är så trött, såååå tröööööttt. Jag orkar inte flytta. Jag orkar inte packa ihop mina grejer, jag orkar inte packa upp mina grejer. JAG ORKAR INTE. Ville bara säga det lite kort.

En bra grej är i alla fall Pj, pratade med henne innan och det var så fantastiskt skönt att bara få prata av sig lite. Det som är så fantastiskt med Pj är att hon låter mig vara nere, trött och o-rolig.
Ibland behöver man inte bli peppad och uppryckt, ibland behöver man bara ha någon som lyssnar och förstår. Någon som låter en vara ledsen och nere. Jag tror att det är lika viktigt att vara ledsen när man känner sig ledsen, som det är viktigt att få vara glad när man känner sig glad. Bästa Pj!



Kommentarer
pj säger:

Fina älskade du. Som jag älskar dig!!!

2012-02-04 | 07:47:42
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback