Högste lärar-avlägsnaren.


Goddag! 
Här sitter jag och skolkar som riktig rulebreakerrrrrr! Eller ja, alltså jag var ju där. Men det gav ju absolut ingenting, alls. Inte ens lite. Blev bara mer förvirrad av sitta där och lyssna på lärarens pladder. Sämsta läraren!
Fick också reda på att han är en psykopat, vilket bara gör mig ännu mindre sugen på att gå på hans lektioner.

Satt hela tiden och fantiserade om hur jag skulle springa fram och tackla honom med min kropp och sen överta lektionen. Folk hade jublat. Utsett mig till högste lärar-avlägsnaren. Jag hade blivit klassens kung. Ursäkta? nej, inte drottning. Läser Genus nu. Jag vet nog hur ni försöker trycka ner mig för att jag har snippa..


Typ såhär skulle det se ut. Minus skydden. Och klubborna. Och isen. Jaja, ni fattar.


Nu ska jag gå och lämna över en bok jag har sålt och sen sticker jag hem till Pj och äter middag med Amelej! 

Hörs sen!

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

åh det var sååå underbart!!!!=)

2012-02-21 | 08:38:17
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback