Ju trögare ni framstår - desto roligare har jag.


Har nu suttit och surfat på lill-nätet, som den nörd jag är, och fann både det ena och andra. Bland annat dessa kalasiga kort. Ursäkta? Varför jag finner dessa kort så roliga?

Jo, kära läsare. Det skall jag förklara för er. Alltså, så här ligger det till. Ni vet ju att jag gillar snoppar. Det är inget vi ska sticka under stol med. Ni vet ju också att jag gillar att lura er. Ju trögare ni framstår - desto roligare har jag.

Därför är kombon av luriga låtsas-snoppar lyckad. Den kombinationen ger mig så mycket glädje förstår ni. Och ska vi vara ärliga här, så är min glädje det enda av vikt. Åtminsone i den här bloggen.

Därför - se och njut!




Kommentarer
pj säger:

jag vill se mer!!!

2012-02-17 | 10:17:23
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback