Känns bättre då.


Goddag vänner!

Idag har jag och pappa varit och handlat. Vi hann även med att fika en liten skvätt! Mycket trevligt! Är sp glad för mina fina föräldrar. Världens bästa päron.

Nu sitter jag och tittar på Big brother. Skäms lite att säga det, men HERREGUD vad jag är beroende. De är ju dumma i precis hela huvudet, men det kanske är det jag finner så intressant. Jag låtsas dock att det är vetenskapligt syfte jag tittar på programmet. Jag tittar bara för att det är ett bra socialt experiment som jag kan använda mig av i min utbildning. 
Det känns liksom.... Bättre då.

Såhär ser jag ut idag, ifall ni skulle undra. Vilket ni så klart gör.


Kommentarer
pj säger:

jag undrar alltid:) sötis!

2012-02-28 | 08:30:19
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback