Katt-i-hatt.

Vänner! Gissa var jag sitter i detta nu? Jojomäään! I min nya lägenhet. SÅ. JÄVLA. SKÖNT. 
Jag kommer aldrig gå ut ur denna lägenheten nu.

Idag i detta nu ska jag börja mitt liv som riktig, äkta crazy catlady. Hur då? tänker ni.
Joo, tanken är att jag ska:

1. Enbart mysa runt här hela dagarna med mina små katter och ingen ska få komma in och ingen ska få komma ut.

2. Sluta betala min telefonräkning och börja kommunicera genom brevinkastet. Vilket jag iofs inte har något, men jag får väl improvisera.

3. Börja klä mig i nattlinne, mystofflor och en liten filthatt. Filthatten skall jag sedan, när jag ha tråkigt, placera på katternas små katthuvuden och sen ta fram mitt lilla staffli och måla av dem (jag har inget staffli och jag kan inte måla, men jag får väl improvisera).

4. Sälja mina små katt-tavlor på blocket och kalla dem för "katt-i-hatt".

5. När jag inte får sålt dem ska jag förbanna världen, öppna mitt köksfönster och hytta med näven åt ungdomar som råkar vandra förbi.

6. När de inte bryr sig om mig, ska jag slänga en påse med kattbajs på dem och gömma mig i badrummet. 

7. Börja slänga sten på barnen. Vilka barn? Alla barn.

Efter detta sjustegs-program kommer jag vara en fullbordad crazy catlady. Typ såhär:


Fast med filthatt. Och mycket mindre glad. Jaja, ni förstår poängen.

Adjööö.



Kommentarer
pj säger:

åhhh du är så härligt störd!!!

2012-02-06 | 08:29:41
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback