Små, små bebis-klänningar.


Vänner. Ibland när jag har som mest pluggångest, så tänker jag på alla saker jag ska köpa när jag blir rik. Ja, men ni vet, för att hålla uppe motivationen att plugga. Plugga - examen - bättre jobb - bättre lön - fina saker. 

Idag satt jag och fantiserade om Jenny Packham klänningar. Alltså, hon gör de finaste klänningarna i världshistorien.
Jag skulle typ mörda för att bara få smeka min lilla hand längs en Jenny Packham klänning. Bara att få lägga kinden mott dess silkiga tyg vore nog för att jag skulle dö lycklig. Jag skulle ha en passionerad natt på något fantastiskt hotellrum i Paris med en Packham klänning. Jag skulle gifta mig och göra små, små bebis-klänningar med en Jenny Packham klänning, leva lyckliga i alla våra dagar. Typ så mycket älskar jag Jenny Packhams klänningar.

Här ser ni varför.








Så. Jävla. Fina.

Jaja, nog med fjanterier. Åter till mitt liv som fattig liten lapp. Funderar på att äta ärtsoppa till lunch imorgon. Några invändningar? Inte? Gött.

Kommentarer
pj säger:

Du kommer bli rikast i världen!!!

2012-02-20 | 08:25:52
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback