Tuff morgon.

Goddag vänner!

Har en tuff morgon här på nyhemsgatan. Inte tuff som i ascool och häftig, tyvärr. Utan tuff som i att världen arbetar emot mig.
Varför undrar ni? Jooo, jag är ännu mera förkyld idag (såklart) och har också fått lite feber. Dessutom har jag JÄTTEmycket kvar på piss-reten som ska in på måndag och handen värker. Därför ställde jag in kvällens planer med min syster. Dels för att jag inte mår tipptopp, dels för att jag måste skriva ret. Inte kul :/

Den här helgen är så JÄVLA tråkig. Blööööhhh!!! Däremot längtar jag till följande:

1. Måndag, då reten skall vara inne.
2. Måndagkväll, då Pj, jag och Amelej ska äta middag.
3. Nästa helg då jag och Pj har en weekend ihop. Under denna weekend ska vi äta, skratta, festa, prata och mysa. Kommer bli fantastiskt.

Jaja, nu gäller det bara att ta sig igenom de två närmsta dagarna med  psyket i behåll! Vi får se hur det går..



Adjö.

PS. Jag har klippt mig. I ett vredesutbrott. Om jag ska fortsätta att ha vredesutbrott titt som tätt så kommer jag inte ha något hår kvar.

Kommentarer
pj säger:

snart äre måndag!!!!!

2012-02-19 | 08:57:16
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback