aaaabetsmaaaaknaden.


Jahajaa, då var jag hemkommen från skolan. Vi hade kanske världshistoriens tråkigaste lektion med en ny lärare.
Ursäkta? Hur läraren var? Hon var.... halländsk. Hon pratade så mycket halländska att jag blev alldeles matt. Det enda jag kunde koncentrera mig av var att hon hela tiden sa "aaaabete" istället för arbete och "aaabetsmaaaknaden" istället för arbetsmarknaden.

När jag kände att jag hellre skulle göra orgiami av hela mitt block och sälja på stora torg än att lyssna på henne säga aaaabetet en gång till, då gav jag upp.  Då tog jag upp lill-mobilen min och roade mig med att ta kort på mig själv.

Ungefär såhär kände jag mig:



Men jag försökte hålla modet uppe och tvingade mig själv att istället se ut såhär:



Go och gla!

Jomen, såå attt. Jag känner mig nöjd. Adjö.



Kommentarer
pj säger:

hahahhaha så jävla ful!!! vad händer idag sötiz?

2012-01-25 | 12:17:46
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback