Åter till mig.

Nej men hallå där!

Hur står det till idag? Allt bra? Skönt att höra. Åter till mig! Jag avslutade gårdagen i min egna säng här i Henriksdal och sov SOM ALDRIG FÖRR. Så jävla skönt! Idag har jag endast hunnit dricka kaffe och prata med Amelie i telefon. Vi hade mycket att tala om, bla om hur ansträngande liv vi har. Jaaaa, vi har det jobbigt just nu.

Apropå just nu, så ska jag gå och ta mig en liten dusch och sen laga lill-laxen. Sen ska jag nog gå och köpa godis och dränka mina sorger i choklad (och eventuellt lite vin, men det håller vi för oss själva).


Adjö!

Kommentarer
pj säger:

eh, vadå håller det för oss själva?? JAG HAR VÄL INTE "ATT DRICKA MER VIN" I NYÅRSLÖFTE FÖR INTET??? SKYLTA med ditt vindrickande kvinna!

2012-01-03 | 16:29:20
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback