En blogg utan halvnakna män.

Nu ska jag vika in hovarna.
Ja alltså, jag ska inte sova men jag ska gå och lägga mig i sängen och titta på lite fler dokumentärer. Nu tror jag minsann det blir en om nazister. De små jävlarna.

Vet ni vad som börjar imorgon förresten?!??? VAMPIRE DIARIES! Då kommer det säkerligen bilder på män igen här i bloggen. För vad är egentligen min lill-blogg utan halvnakna män? Ingenting. INGENTING I SAY!

Godnatten lilla katten.
create an avatar


PS. Åh på tal om katt! Jag saknar mina katter, SÅ jävla mycket. IT BREAKS MY FREAKIN HEART! </3


Kommentarer
pj säger:

yay mer nakna män!!! För övrigt gjorde du en bra tolkning av mitt inlägg "I´m everything you´re not"

2012-01-05 | 08:35:05
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback