Fisen är en panda?

Jaa, precis som jag antytt i förra inlägget så är jag hemma i Halmstad. Det känns helt okej. Har dock haft en mycket stressig vecka, så jag tillåter mig själv att vara lite trött och bitter.
Meeen imorgon börjar skolan igen! Ska bli lite spännande faktiskt.. Var ju faktiskt typ 8 månader sen jag träffade de flesta. Fatta att det var så länge sen!? Är inte det sjukt? Helvete vad tiden går snabbt...

Jaja, hur som haver så ska jag gå i skolan imorgon och sen fika med Becca! Ska bli sjukligt trevligt att ses igen måste jag säga. 
OCH VET NI VAD!? På tisdag åker jag till Amelie och myser till på torsdag. Jaaaa, ibland är det bra härligt att vara mig måste jag säga.

Men det allra bästa av allt är nog att träffa mina små katter igen (crazy-old-catlady oh yeah)!! Nu ska jag nog titta lite på film, pusta ut och bara njuta av att veckan är över.



Tänker av någon anledning på Tjockafisen när jag ser den här bilden. Alltså, han är ju ingen panda, det är han inte. Men är han ändå inte lite lik en panda? Den här pandan? Visst? VISST?

Adjö små-vännerna mina.


PS. Den första februari är lägenheten min. Så. Jävla. Skönt.

Kommentarer
peysan säger:

hahahaaha fan vad söt

2012-01-15 | 23:02:31
Bloggadress: http://nattstad.se/peysan
pj säger:

det var faktiskt likt fisen. Fisen is crAZY

2012-01-16 | 13:02:40
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback