Fullt ös medvetslös.

Goddag vänner!
Idag sov jag aaallldeles för länge... Blöh, har så mycket att göra denna veckan att jag blir alldeles matt. Ska skriva klart tentan, packa alla mina saker, jobba och fixa massa saker inför flytten. Samtidigt behöver jag och vill träna, men vet inte riktigt hur jag ska orka och hinna allting.. 

Jag väntar också på svar från HFAB angående studentlägenheterna. Hoppas verkligen jag får en. Jag behöver ha ett eget hem igen. Blir galen bara av tanken att bo hemma. Jag är alldeles för gammal och alldeles för självständig för att bo hos mamma och pappa igen....

Ja, ja! Nog med klagomål. På fredag kommer pappa, det ska bli mysigt! Fram till dess är det FULLT ÖS MEDVETSLÖS aom gäller!



Adjö!

Kommentarer
pj säger:

älskar hur du först klagar över att inte vilja bo hem och sen skriva om hur mysigt det ska bli att papi kommer. Anyheew så hoppas jag ju klart också på att du får lägenheten vi kan ha män/vin/kaffe/prat/skratt kvällar. HURRY HOME MY LOVE I miss you always!!!

2012-01-10 | 17:17:21
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback