Gå vidare konduktörs-tant.

Godkväll!
Sitter nu på lill-tåget hem till Stockholm, har hamnat på något slags helvetes-tåg som skakar loss alla mina hjärnceller. Känns ungefär som att rida på en mekanisk tjur (hehe), att åka detta skittåget.

Är dessutom på ett jävla humör. Blev nyss jättearg på konduktörskan (?) när hon skulle kolla min biljett och kallade mig lilla vännen. "JAG ÄR INTE DIN JÄVLA VÄN och jag är INTE liten!! Klipp biljetten och GÅ VIDARE kön(!)duktörs-tant!!", ville jag skrika.
Men kände att det kanske var något obefogat, så jag muttrade något till svar och sen gick hon vidare. 

Sitter nu och försöker lugna ner mig, men det är så ohyggligt jävla svårt när tåget UPPENBARLIGEN är ute efter att ta mitt liv. Jag slängs runt likt en vante här inne. Får hålla mig fast i inredningen för att inte flyga iväg över tåg-golvet. 

ÅHHHH, just det!!! Jag upptäckte dessutom precis innan jag skulle åka, att jag måste vänta två timmar i Gbg. Det var väl själva fan va livet skulle vara vidrigt idag då. 

Jaja, jag kanske återkommer när jag fått tillbaka livslusten. Så länge får ni ett fejkleende att njuta av. Varsågoda.



Adjö.

PS. Nej. Jag har inget svamphuvud. Det är mössans fel. Det är en svampmössa.

Kommentarer
pj säger:

men lilla vän.. (ja du är liten och min vän så JAG får säga det!!!!) vad jobbigt. Hoppas tiden i gbg gick fort ändå. love

2012-01-03 | 10:11:15
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback