Game on gamling!

Vänner, är i detta nu på väg mot Amelie med lill-tåget. Dagen har varit bra, lunch med Rebecca, sen skola och avslutningsvis lite "plugg" med becca och ghazza innan jag hoppade på tåget. Är som sagt på väg mot Amelie nu där vin (!!) väntar snällt på mig! Lycka! Känner ett extremt starkt behov av Amelie och vin i symbios. Är dock väldigt hungrig, så en skvätt mat ska nog också intas!
Jaha, nu har jag inte tid med en, är upptagen med att stirra på tanten som sitter mitt emot mig och ser arg ut. Jag antar att vi gör arga leken, eftersom hon inte har någon annan rimlig anledning till att vara arg på mig. Såååå game on gamling, får se vad du går för!

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback